البرز یدک البرز یدک
بیمه خودرو
خودروچی

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی کجاست؟ (بخش دوم)

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی
بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی

با خواندن متن زیر می توانید علاوه بر آشنایی با برخی لوازم مربوط به سفرهای آفرودی، با بهترین مرکز و یا مراکز نصب لوازم آفرودی نیز آشنا شوید.

در چند سال اخیر علاقه مردم به خرید خودروهای دو دیفرانسیل بیشتر شده و اکثر دارندگان این دست خودروها برایشان سوال است که بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی کجاست و به کدام مجموعه می توانند اعتماد کنند. با توجه به این قضیه و فراگیر شدن فرهنگ سفرهای آفرودی، مجموعه هایی که در زمینه تجهیز خودروهای دو دیفرانسیل فعالیت می کردند بیشتر شدند. به همین دلیل نیاز است تا دارندگان خودروهای دو دیفرانسیل، بهترین و معتبرترین مراکز را شناسایی کنند و خودرویشان را به آن ها بسپارند.

پروژکتور و چراغ

با توجه به بیراهه نوردی خودروهای آفرودی و عبور آن ها از مسیرهای غیراصلی، نیاز به نصب پروژکتور و چراغ های پرنور به وجود می آید. در این راستا اکثر دارندگان خودروهای آفرودی نسبت به خرید و نصب وسایل روشنایی مختلفی اقدام می کنند تا در طول سفر مسیر برایشان به خوبی روشن باشد.

پمپ باد

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی

یکی از ابزارهای مهم دیگر برای سفرهای آفرودی پمپ باد است. این وسیله در دو نوع شارژی و یا فندکی موجود است تا در مواقع مورد نیاز بتواند با فشار هوا مشکل مورد نظر را برطرف کند. از پمپ باد می توان برای باد کردن تایرها، تمیزکاری خودرو و … استفاده کرد.

جک لیفت

جک های بالابر خودروهای آفرودی نسبت به جک خودروهای شهری متفاوت اند زیرا وزن خودروهای آفرودی بسیار بالاست و به همین دلیل نیاز به یک ساختار قوی تر برای جابجایی وجود دارد. از این رو دارندگان خودروهای آفرودی به سراغ جک های بزرگتری می روند که در سه نوع هیدرولیکی، مکانیکی و پنوماتیکی قابل خرید اند.

باربند

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی

با توجه به این که بخش بار SUVها تماماً از کشوها، یخچال و مخازن آب و سوخت پر می شود، این نیاز به وجود می آید تا از باربند برای حمل دیگر وسایل استفاده شود. البته برخی از راننده ها باربند نصب می کنند تا هنگام استراحت بتوانند بر روی آن بخوابند و از خطر حیوانات و حشرات در امان بمانند.

کیت پنچرگیری

به علت وجود ناهمواری های تیز و برّنده در مسیرهای آفرودی، احتمال پنچری تایرهای خودرو وجود دارد. به همین دلیل بهتر است در همه خودروهای آفرودی کیت پنچرگیری موجود باشد.

سوپر لید، رولر لید و کنوپی

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی

سوپر لید، رولر لید و کنوپی سه مدل مختلف از پوشش هایی اند که برای پیکاپ ها استفاده می شوند. این سه قطعه از فضای بار وانت ها و پیکاپ ها در برابر نفوذ آب، گرد و خاک و … محافظت می کنند. به این ترتیب در صورت نصب آن ها، بخش بار وانت ها و پیکاپ های آفرودی بسته و محفوظ می شود.

اینورتر

اینورتر دستگاهی است که از برق خودرو خروجی 220 ولت فراهم می کند تا مسافران در طول سفر بتوانند لوازم الکترونیکی خود را شارژ کنند و مورد استفاده قرار دهند.

لاستیک های آفرودی

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی

همان طور که پیش تر گفته شد هنگام عبور از بیراهه ها احتمال حضور سنگلاخ ها و اجسام برنده وجود دارد. به همین دلیل و با توجه به نیاز خودرو به لاستیک های مناسب برای عبور از مسیرهای برفی، بهتر است هنگام تجهیز خودروهای آفرودی از تایرهای مناسب استفاده شود تا مقاومت بیشتری در برابر اجسام برّنده داشته باشند و چسبندگی مناسبی هم برای خودرو فراهم آورند.

بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی کجاست؟

TMJ

مجموعه TMJ به صورت تخصصی دیتیلینگ بدنه خودروهای آفرودی و دودیفرانسیل مانند رونیز، پیکاپ، کاپرا و … را انجام می دهد. این مجموعه در کنار دیتیلینگ، خدمات دیگری را هم برای ارائه به مشتریان در نظر گرفته است. شما با مراجعه به صفحه آن در سایت خودروچی می توانید با دیگر خدمات قابل انجام آشنا شوید.

معرفی مجموعه

نام مجموعهTMJ
مدیر مجموعهمهراب قادری – علیرضا تیماج
شهرتهران
موقعیتغرب
شماره تماس09368261010
آدرساتوبان فتح – سه راه شهریار – اول سعید آباد – شهرک صنعتی گلگون – تجاری های مرکزی – روبروی پنجم شمالی – لاین دوم – TMJ

زیست گروپ

گروه زیست نمایندگی برندهای ایرونمن، ریوال، کینگ کمپ و ABC، در زمینه فروش و نصب تجهیزات خودروهای آفرودی و وسایل مورد نیاز کمپینگ فعالیت دارد.

معرفی مجموعه

نام مجموعهزیست گروپ
مدیر مجموعهجاوید بریری
شهرتهران
موقعیتشمال شرقی
شماره تماس09121213154
آدرسبزرگراه بابایی – روبروی هنگام – مجتمع خودرویی صدر – پلاک ۲۶ – زیست گروپ

Roadrunner

انجام کلیه سرویس هایی دوره ای، انجام خدمات گیربکس، تعمیر موتور، اورهال کردن کمک های آفرودی، رفع مشکلات جلوبندی، خدمات تخصصی الکترونیکی و تعمیرات بردهایی کامپیوتر خودرو، سفارش و واردات قطعات مورد نیاز و افترمارکت، مشاوره جهت خرید و فروش خودروهایی دو دیفرانسیل در رودرانر صورت می گیرد.

معرفی مجموعه

نام مجموعهRoadrunner
مدیر مجموعهشبیر رضایی
شهرتهران
موقعیتجنوب غربی
شماره تماس09122541744
آدرسکیلومتر ۱۲ جاده قدیم کرج به سمت شهریار – قبل از سعید آباد – شهرک صنعتی گلگلون – خیابان دوم جنوبی – اولین کوچه سمت چپ – پلاک ۶ – مجموعه خدماتی roadrunner

بوتيك گاراژ

مجموعه خدماتي خودرو بوتيك گاراژ با کادری حرفه ای می تواند خدماتی نظیر نصب لوازم آفرودی، دمپینگ کابین خودرو، صافکاری، PDR، نقاشی، لیسه گیری و … را به نحو احسن و با دقت بالا انجام دهد. به این ترتیب شما می توانید خودروی خود را با خیالی راحت به این مجموعه بسپارید.

معرفی مجموعه

نام مجموعهبوتيك گاراژ
مدیر مجموعهامير اسلامي
شهرتهران
موقعیتجنوب غربی
شماره تماس٠٩١٢٣٤٥٤٣٣٧
آدرستهران – اتوبان فتح غرب به شرق – نرسيده به ازادگان – سه راه شهريار – نرسيده به سعيد اباد – شهرك صنعتي گلگون – سوم شمالي – پلاك ١٢

تعمیرگاه تویوتا سهند

۱- انجام کلیه سرویس های دوره ای خودروهای تویوتا و لکسوس مطابق با استانداردهای ذکر شده در دفترچه سرویس و نگهداری خودرو. ۲- عیب یابی تخصصی با دستگاه عیب یاب تویوتا مطابق با نقشه های برقی و راهنمای عیب یابی شرکت تویوتا. ۳- تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک مطابق با دستورات و راهنمای تعمیراتی شرکت تویوت.ا ۴- سرویس شست و شوی انژکتور و دریچه گاز ، سوپاپ ها ، محفظه احتراق و باک با محلول شست و شو. ۵- شارژ گاز کولر و رفع نشتی مدار کولر خودروهای تویوتا و لکسوس. ۶- خدمات کارشناسی فنی بصورت تخصصی. ۷-عیب یابی تخصصی سیستم Hybrid ۸- کلیه خدمات جلوبندی و میزان فرمان. ۹-سرویس های ویژه تعمیرات تویوتا جی تی ۸۶ 10-نصب کیت های زیربندی آفرودی

معرفی مجموعه

نام مجموعهتعمیرگاه تویوتا سهند
مدیر مجموعهسهند قنادان
شهرتهران
موقعیتشمال شرقی
شماره تماس09129619660
آدرساتوبان ارتش غرب – نرسیده به میدان ارتش – ابتدای لاین کندرو – اتوتکنیک ناصر

در پایان از شما مخاطبین عزیز هم می خواهیم تا بهترین مرکز نصب لوازم آفرودی که می شناسید را در زیر این مطلب برایمان کامنت کنید.

شما می توانید برای خواندن مطالب فنی و مقایسه خودروها به بخش مقالات آموزشی سایت خودروچی مراجعه کنید.